Omiljeni (0)

Moja prodavnica

0

Predviđamo potrebe naših kupaca

Iz tog razloga je naš postupak reklamacije jednostavan i brz. Kada kupujete robu u Pepco prodavnicama, uvek imate na raspolaganju dve godine da uložite žalbu ukoliko u tom periodu primetite bilo kakve greške u vezi sa kvalitetom kupljenog proizvoda.

Postupak reklamacije u PEPCU

Sve što treba da uradite je da posetite bilo koju Pepco prodavnicu i popunite obrazac za žalbu dostupan na kasi. Ne zaboravite da ponesete neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini: račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici. Žalba će se razmotriti u zakonskom roku od 14 dana; obavestićemo vas telefonom, redovnom poštom ili e-mail, po vašem izboru.

Kako reklamirati proizvod?

01

Dođite sa proizvodom i dokazom o kupovini

Imate 2 godine od datuma kupovine da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Ponesite neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini - račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici.

02

Popunite obrazac za reklamaciju

Pitajte kasira u prodavnici za obrazac. Dajte servisu popunjen obrazac sa oštećenim proizvodom.

03

Sačekajte odluku o žalbi

U roku od 14 radnih dana * od dana uložene žalbe, obavestićemo vas o njenoj pozitivnoj ili negativnoj odluci.

04

Primite povrat novca za potraživanu robu

U slučaju pozitivne odluke, posetite prodavnicu u kojoj ste uložili žalbu kako biste primili sredstva.

Često postavljana pitanja

Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.

Da, robu možete vratiti u bilo kojoj Pepco prodavnici. Više možete pročitati ovde.

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.

Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.

Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.

Garantni rok za proizvode kupljene u Pepco prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.

Prihvatamo reklamacije u svakoj Pepco prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.

Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u Pepco prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj Pepco prodavnici.

Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.

Naše kolekcije

Kolekcija letnjih aksesoara

Odmor pun avantura

Tako mnogo, tako povoljno!

Letnji SUPER HITOVI

Zašto vredi kupovati u Pepcu?

Uvek blizu Vas

Pepco prodavnice će biti dostupne gotovo u celoj zemlji.

Uvek niske cene

U Pepcu ćete naći sve što Vam treba, po niskim cenama.

Širok izbor

U Pepcu ćete pronaći širok izbor proizvoda za sebe, svoju porodicu i za kuću.

Kupujte bez straha

Imate 30 dana za povrat robe u svim prodavnicama širom zemlje.