Predviđamo potrebe naših kupaca
Iz tog razloga je naš postupak reklamacije jednostavan i brz. Kada kupujete robu u Pepco prodavnicama, uvek imate na raspolaganju dve godine da uložite žalbu ukoliko u tom periodu primetite bilo kakve greške u vezi sa kvalitetom kupljenog proizvoda.
Postupak reklamacije u PEPCU
Sve što treba da uradite je da posetite bilo koju Pepco prodavnicu i popunite obrazac za žalbu dostupan na kasi. Ne zaboravite da ponesete neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini: račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici. Žalba će se razmotriti u zakonskom roku od 14 dana; obavestićemo vas telefonom, redovnom poštom ili e-mail, po vašem izboru.
01
Dođite sa proizvodom i dokazom o kupovini
02
Popunite obrazac za reklamaciju
03
Sačekajte odluku o žalbi
04
Primite povrat novca za potraživanu robu
Često postavljana pitanja
Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.
Da, robu možete vratiti u bilo kojoj Pepco prodavnici. Više možete pročitati ovde.
Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.
Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.
Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.
Garantni rok za proizvode kupljene u Pepco prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.
Prihvatamo reklamacije u svakoj Pepco prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.
Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u Pepco prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.
Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj Pepco prodavnici.
Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.
Naše kolekcije
novo poglavlje mode
allure valentine
Tako mnogo, tako povoljno!
još više HIT cena
mislimo na vas
menjamo veličine