Predviđamo potrebe naših kupaca
Iz tog razloga je naš postupak reklamacije jednostavan i brz. Kada kupujete robu u Pepco prodavnicama, uvek imate na raspolaganju dve godine da uložite žalbu ukoliko u tom periodu primetite bilo kakve greške u vezi sa kvalitetom kupljenog proizvoda.
Postupak reklamacije u PEPCU
Sve što treba da uradite je da posetite bilo koju Pepco prodavnicu i popunite obrazac za žalbu dostupan na kasi. Ne zaboravite da ponesete neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini: račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici. Žalba će se razmotriti u zakonskom roku od 14 dana; obavestićemo vas telefonom, redovnom poštom ili e-mail, po vašem izboru.
01
Dođite sa proizvodom i dokazom o kupovini
02
Popunite obrazac za reklamaciju
03
Sačekajte odluku o žalbi
04
Primite povrat novca za potraživanu robu
Često postavljana pitanja
Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.
Da, robu možete vratiti u bilo kojoj Pepco prodavnici. Više možete pročitati ovde.
Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.
Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.
Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.
Garantni rok za proizvode kupljene u Pepco prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.
Prihvatamo reklamacije u svakoj Pepco prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.
Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u Pepco prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.
Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj Pepco prodavnici.
Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.
Naše kolekcije
Kolekcija
Izaberite praznični odmor
Kolekcija
Omiljeni junaci
Kolekcija
Elegantni praznici