Moja prodavnica
LOADER
Meni
Proizvodi
Poštovani kupci, radno vreme Pepco prodavnica možete proveriti na linku: Radno vreme Pepco trgovina

Postupak reklamacije u PEPCO

Sve što treba da uradite je da posetite bilo koju PEPCO prodavnicu i popunite obrazac za žalbu dostupan na kasi. Ne zaboravite da ponesete neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini: račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici. Žalba će se razmotriti u zakonskom roku od 14 dana; obavestićemo vas telefonom, redovnom poštom ili e-mail, po vašem izboru.

Kako reklamirati proizvod?

01

01

Dođite sa proizvodom i dokazom o kupovini

Imate 2 godine od datuma kupovine da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Ponesite neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini - račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici.

02

02

Popunite obrazac za reklamaciju

Pitajte kasira u prodavnici za obrazac ili ga preuzmite sa naše internet stranice. Dajte servisu popunjen obrazac sa oštećenim proizvodom.

03

03

Sačekajte odluku o žalbi

U roku od 14 radnih dana * od dana uložene žalbe, obavestićemo vas o njenoj pozitivnoj ili negativnoj odluci.

04

04

Primite povrat novca za potraživanu robu

U slučaju pozitivne odluke, posetite prodavnicu u kojoj ste uložili žalbu kako biste primili sredstva.

Često postavljana pitanja

Mogu li vratiti proizvod koji ne ispunjava moja očekivanja?

Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.

Mogu li vratiti proizvod u prodavnicu koja nije ona u kojoj sam ga kupio?

Da, robu možete vratiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici. Više možete pročitati ovde.

Mogu li vratiti proizvod bez računa?

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.

Mogu li vratiti proizvod bez etikete?

Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.

Koji proizvodi se ne mogu vratiti?

Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.

Koliko je vremena potrebno da povraćaj sredstava bude na bankovnom računu?

Nakon što se odobri reklamacija ili se proizvod vrati, povraćaj sredstava na platnu karticu biće dostavljen u roku od 14 dana od odobrenja reklamacije ili vraćanja proizvoda.

Koji je garantni rok za PEPCO proizvode?

Garantni rok za proizvode kupljene u PEPCO prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.

Kako mogu reklamirati proizvod kupljen u PEPCO?

Prihvatamo reklamacije u svakoj PEPCO prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.

Uložio sam reklamaciju koja je odbijena. Šta mogu da uradim?

Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u PEPCO prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.

Koja je razlika između povrata i reklamacije?

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici.

Kako mogu da prijavim žalbu ili pohvalu?

Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.

Korisnički servis

Da li imate pitanje? Pišite nam!
Našim zaposlenima u korisničkom servisu će biti zadovoljstvo da Vam pruže odgovore.

Takođe, može Vam se dopasti: