Moja prodavnica
LOADER
Meni
Proizvodi

Postupak reklamacije u PEPCO

Sve što treba da uradite je da posetite bilo koju PEPCO prodavnicu i popunite obrazac za žalbu dostupan na kasi. Ne zaboravite da ponesete neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini: račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici. Žalba će se razmotriti u zakonskom roku od 14 dana; obavestićemo vas telefonom, redovnom poštom ili e-mail, po vašem izboru.

Kako reklamirati proizvod?

01

01

Dođite sa proizvodom i dokazom o kupovini

Imate 2 godine od datuma kupovine da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Ponesite neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini - račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici.

02

02

Popunite obrazac za reklamaciju

Pitajte kasira u prodavnici za obrazac ili ga preuzmite sa naše internet stranice. Dajte servisu popunjen obrazac sa oštećenim proizvodom.

03

03

Sačekajte odluku o žalbi

U roku od 14 radnih dana * od dana uložene žalbe, obavestićemo vas o njenoj pozitivnoj ili negativnoj odluci.

04

04

Primite povrat novca za potraživanu robu

U slučaju pozitivne odluke, posetite prodavnicu u kojoj ste uložili žalbu kako biste primili sredstva.

Često postavljana pitanja

Mogu li vratiti proizvod koji ne ispunjava moja očekivanja?

Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.

Mogu li vratiti proizvod u prodavnicu koja nije ona u kojoj sam ga kupio?

Da, robu možete vratiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici. Više možete pročitati ovde.

Mogu li vratiti proizvod bez računa?

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.

Mogu li vratiti proizvod bez etikete?

Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.

Koji proizvodi se ne mogu vratiti?

Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.

Koji je garantni rok za PEPCO proizvode?

Garantni rok za proizvode kupljene u PEPCO prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.

Kako mogu reklamirati proizvod kupljen u PEPCO?

Prihvatamo reklamacije u svakoj PEPCO prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.

Uložio sam reklamaciju koja je odbijena. Šta mogu da uradim?

Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u PEPCO prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.

Koja je razlika između povrata i reklamacije?

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici.

Kako mogu da prijavim žalbu ili pohvalu?

Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.

Korisnički servis

Da li imate pitanje? Pišite nam!
Našim zaposlenima u korisničkom servisu će biti zadovoljstvo da Vam pruže odgovore.

Takođe, može Vam se dopasti: