VIŠE ZA MANJE… SVAKOG DANA!

Ovaj sajt koristi datoteke sa kolačićima u skladu sa Pravilima o kolačićima. Možete da prilagodite čuvanje kolačića i uslove pristupa u podešavanjima pretraživača.

Pitanja i odgovori


Imate pitanja? Pogledajte listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora.

 

PROIZVODI


U ovoj kategoriji ćete naći pitanja koja se odnose na proizvode dostupne u PEPCO prodavnicama.

1

Da li mogu da proverim dostupnost proizvoda u nekoj određenoj prodavnici?

Zbog velikog prometa proizvoda u prodavnicama, najnovije informacije o dostupnosti proizvoda mogu se dobiti direktno u prodavnici ili slanjem upita na: info.rs@pepco.eu

2

Da li su proizvodi koji iz brošura dostupni u svakoj prodavnici?

Proizvodi iz brošura su dostupni u svim prodajnim objektima od početka akcije do isteka zaliha.

3

Koliko su česte isporuke robe u prodavnice?

Robu dopremamo u naše prodajne objekte 3-4 puta nedeljno. Dani isporuke mogu da variraju od prodavnice do prodavnice.

4

Koje sve proizvode mogu da kupim u PEPCO prodavnicama?

U Pepco prodajnim objektima, imamo proizvode za svakoga, za domaćinstvo i za porodicu. U ponudi imamo odeću za decu i odrasle, predmete za uređenje doma, igračke kao i sezonske proizvode i kancelarijski materijal - a sve po najnižim cenama, kao što se i očekuje.

5

Koliko često se menjaju kolekcije?

Kolekcije se u našim prodajnim objektima menjaju dva puta godišnje. Najveći broj novih artikala može se naći u PEPCO prodajnim objektima tokom premijera nove kolekcije (januar-mart za prolećne i letnje kolekcije i jul-avgust za jesenje i zimske kolekcije), kao i za vreme prazničnih kupovina (Božić́, Uskrs ili Dan zaljubljenih). Trudimo se da obezbedimo redovnu isporuku novih proizvoda u naše prodavnice."

6

Gde mogu da se upoznam sa proizvodima u ponudi kompanije PEPCO?

Sa našim proizvodima možete se upoznati u letku, brošuri, na internet stranici u zvaničnom profilu kompanije na Facebooku i Instagramu.

7

Da li imate onlajn prodavnicu?

Trenutno smo usredsređeni na razvoj našeg lanca stvarnih prodajnih objekata koji trenutno broji skoro 1000 lokacija u Evropi. Nemamo prodaju preko interneta i proizvode ne šaljemo poštom. Svi proizvodi su dostupni isključivo u našim prodajnim objektima širom zemlje. Ovde možete naći mapu prodavnica u Srbiji.

USLUGE


U ovom delu možete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja u vezi sa plaćanjem i uslugama koje se pružaju u prodajnim objektima kompanije PEPCO.

1

Koje su sve usluge dostupne u PEPCO prodajnim objektima?

U PEPCO prodajnim objektima, nudimo vam  mogućnost odlaganja istrošenih baterija, garanciju povraćaja novca, povraćaj poreza na dodatu vrednost (Tax Free).

2

Da li PEPCO nudi usluge povraćaja poreza na dodatu vrednost (Tax Free)?

Da.

3

Da li PEPCO može da izdaje PDV fakturu?

Da, svi naši prodajni objekti izdaju PDV fakture.

4

Da li u Pepco prodavnicama mogu da plaćam karticom?

Naravno, svi naši prodajni objekti su opremljeni terminalima za kartice. Prihvatamo sve platne kartice osim American Express i Diners Club kartica.

POVRAĆAJ I REKLAMACIJE


Sumnjate u našu politiku povraćaja novca i reklamacija? Pročitajte odgovore u nastavku.

1

Da li mogu da vratim proizvod koji nije zadovoljio moja očekivanja?

U svim našim prodajnim objektima na raspolaganju vam je garancija povraćaja novca. U roku od 30 dana, kupci mogu da vrate proizvod, neoštećen iu stanju “kao novo”  sa dokazom o kupovini, u vidu računa i neoštećene etikete sa cenom. Više informacija o garanciji povraćaja novca možete naći ovde.

2

Da li mogu da vratim donji veš?

Iz higijenskih razloga, vraćanje određenih artikala za ličnu upotrebu nije dozvoljeno:

Donji veš za žene i devojčice:

  • Grudnjaci
  • Sportski grudnjaci
    · Gaćice, ženske bokserice, tange u pakovanju od 1 komada
    · Kompleti donjeg veša: Majica na kratke rukave + ženske bokserice/gaćice

Donji veš za muškarce i dečake::

  • kratke gaće, bokserice u pakovanju od 1 komada
  • Kompleti donjeg veša: Majica na kratke rukave + kratke gaće/bokserice
Više  o tome možete pročitati ovde.
3

Da li mogu da vratim artikal u drugi prodajni objekat a ne u onaj u kome je kupljen?

Da, moguće je vratiti artikal u bilo koji PEPCO prodajni objekat. Više o tome možete pročitati ovde.

4

Proizvod se pokvario tokom upotrebe: da li mogu da ga reklamiram?

Takav proizvod je predmet reklamacije. Reklamacije se primaju u svim našim prodajnim objektima Treba da donesete neispravan proizvod i dostavite dokaze o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa ili svedoka koji potvrđuje kupovinu) i popunite formular za reklamacije. Reklamacija se razmatra u zakonskom roku od 14 dana. Više  o tome možete pročitati ovde.

5

Koja je razlika između reklamacije i povraćaja?

Povraćaj ili zamena mogu se obaviti u roku od 30 dana od dana kupovine u slučaju da je proizvod u besprekornom stanjusa originalnom etiketom sa cenom i računom kao dokazima o kupovini. U roku od dve godine od dana kupovine, kupac ima pravo da podnesereklamaciju na bilo koji neispravan (korišćen) predmet sa skrivenim nedostacima, npr. loše skrojena tkanina, neravni rukavi/nogavice pantalona, oštećena kopča na rajsferšlusu, nezašiveni porub, neprijatan miris koji ne prestaje, curenje proizvoda itd. Reklamacija se može razmatrati na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde kupovine od strane svedoka. I povraćaj i reklamacije mogu da se izvrše u bilo kom prodajnom objektu PEPCO.

6

Moja reklamacija je odbijena. Šta mogu da uradim?

Ukoliko je vaša reklamacija odbijena a vi se ne slažete sa takvim ishodom, imate pravo da podnesete žalbu u nekom od PEPCO prodajnih objekata. Ovaj postupak se odvija pod istim pravilima kao i reklamacija.

7

Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamovat zboží můžete na kterékoli naší prodejně. Stačí se vydat do libovolné naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu. Více o reklamaci najdete ZDE.

LOKACIJE


Da li imate neko pitanje u vezi sa lokacijama PEPCO prodajnih objekata? Savetujemo vam da pročitate odgovore u nastavku.

1

Gde je najbliža PEPCO prodavnica.

Najbliži PEPCO prodajni objekat možete naći pomoću našeg pretraživača prodajnih objekata.

Tamo ćete naći mapu svih PEPCO prodajnih objekata širom zemlje.

2

Da li imate onlajn prodavnicu?

Nemamo prodaju preko interneta i proizvode ne šaljemo poštom.

Svi proizvodi su dostupni isključivo u našim prodajnim objektima širom zemlje.

3

Zašto u mom gradu nema PEPCO prodavnice?

Od samog početka, fokusirani smo na razvoj lanca stvarnih prodajnih objekata. Namera nam je da budemo što bliži našim kupcima. Nadamo se da ćemo uskoro proslaviti otvaranje nekog novog PEPCO prodajnog objekta u vašem mestu. O tome ćemo vas prethodno obavestiti na našem zvaničnom Facebook profilu i na našem internet sajtu.

Ukoliko ovde niste pronašli odgovor na vaše pitanje, obratite se našoj Službi za korisnike:

info.rs@pepco.eu

Vidi više


Reklamacije

Pronađite prodavnicu

Unesite poštanski broj/grad/mesto


Vaše prodejna