Moja prodavnica
LOADER
Meni
Proizvodi
int(129775)

Nepovratni proizvodi Nepovratni proizvodi

Donji veš za žene i devojčice:
  • gaće, šorcevi, tange u pojedinačnom pakovanju
Donji veš za muškarce i dečake:
  • gaće, bokserice u pojedinačnom pakovanju
Kozmetika, proizvodi za higijenu i toaletne potrepštine:
  • kozmetika (telo, kosa, lice)
  • pelene, vlažne maramice
  • štapići za uši, vata
  • četka za pedikuru, kamen za pete
  • sunđer i mreža za kupanje
Kućna hemija:
  • proizvodi za čišćenje, kozmetika za automobi
Namirnice, voda, piće
Virtuelni proizvodi:
  • dopuna za telefone
  • međunarodna dopuna za telefone
  • elektronske kartice za dopunu

Povratni donji veš Povratni donji veš

Donji veš za žene i devojčice:
  • pidžame: kompleti i odvojeno prodavani gornji i donji delovi
  • grudnjaci
  • sportski grudnjaci
  • spavaćice
  • bade-mantili
  • potkošulje
  • donje majice za devojčice
  • kupaći kostimi, jednodelni i dvodelni
  • bodiji za žene i bebe
  • dokolenice, štrample
  • čarape, čarape do kolena, pamučne baletanke
  • tanke i debele helanke
  • gaće za devojčice u pakovanju od tri komada
  • karnevalski kostimi za devojčice
  • kompleti donjeg veša: majica + šorc/duže gaće
Donji veš za muškarce i dečake:
  • pidžame: kompleti i odvojeno prodavani gornji i donji delovi
  • bade-mantili
  • potkošulje
  • kupaće gaće
  • bodiji za bebe
  • čarape
  • štrample za dečake
  • gaće za dečake u pakovanju od tri komada
  • karnevalski kostimi za dečake
  • kompleti donjeg veša za dečake: majica + gaće/bokserice
Kako vratiti proizvod?

01

01

Povrat proizvoda

Imate 30 dana da vratite proizvod u bilo koju PEPCO prodavnicu širom zemlje.

02

02

Račun

Sve što vam je potrebno je račun i proizvod u punoj vrednosti (neoštećen, sa etiketom i bez tragova korišćenja).

03

03

Povraćaj novca

Povrat sredstava isključivo u obliku gotovine na prodajnom mestu.

Često postavljana pitanja

Mogu li vratiti proizvod koji ne ispunjava moja očekivanja?

Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.

Mogu li vratiti proizvod u prodavnicu koja nije ona u kojoj sam ga kupio?

Da, robu možete vratiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici. Više možete pročitati ovde.

Mogu li vratiti proizvod bez računa?

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.

Mogu li vratiti proizvod bez etikete?

Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.

Koji proizvodi se ne mogu vratiti?

Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.

Koji je garantni rok za PEPCO proizvode?

Garantni rok za proizvode kupljene u PEPCO prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.

Kako mogu reklamirati proizvod kupljen u PEPCO?

Prihvatamo reklamacije u svakoj PEPCO prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.

Uložio sam reklamaciju koja je odbijena. Šta mogu da uradim?

Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u PEPCO prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.

Koja je razlika između povrata i reklamacije?

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici.

Kako mogu da prijavim žalbu ili pohvalu?

Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.

Korisnički servis

Da li imate pitanje? Pišite nam!
Našim zaposlenima u korisničkom servisu će biti zadovoljstvo da Vam pruže odgovore.

Takođe, može Vam se dopasti: