Moja prodavnica
LOADER
Meni
Proizvodi

Nepovratni proizvodi Nepovratni proizvodi

Donji veš za žene i devojčice:
  • Grudnjaci
  • Sportski grudnjaci
  • Gaćice
  • Šorc
  • Tange u pojedinačnim pakovanjima
  • Kompleti donjeg veša: majica + šorc/gaćice
Donji veš za muškarce i dečake:
  • Slip gaćice
  • Bokserice u pojedinačnim pakovanjima
  • Kompleti donjeg veša: majica + slip gaćice/bokserice
Kozmetika:
  • Tečni puderi
  • Puderi
  • Maskare
  • Senke za oči
  • Karmini i sjajevi za usne
  • Lakovi za nokte
  • Skidač laka za nokte

Povratni donji veš Povratni donji veš

Donji veš za žene i devojčice:
  • Pidžama: kompleti i gornji/donji delovi prodaju se odvojeni
  • Spavaćica
  • Ogrtač
  • Potkošulja,
  • Top za devojčice
  • Kupaći kostimi, jednodelni ili bikini
  • Bodi za žene i bebe
  • Grejači za noge, hulahopke
  • Čarape, dokolenice, pamučne nazuvice
  • Debele i tanke najlonke
  • Tri pakovanja gaćica za devojčice
  • Karnevalska odeća za devojčice
Donji veš za muškarce i dečake:
  • Pidžama: kompleti i gornji/donji delovi prodaju se odvojeno
  • Ogrtač
  • Potkušulja
  • Kupaće gaćice
  • Bodi za bebe
  • Čarape
  • Muške hulahopke
  • Tri pakovanja gaćica za dečake
  • Karnevalska odeća za dečake
Kako vratiti proizvod?

01

01

Povrat proizvoda

Imate 30 dana da vratite proizvod u bilo koju PEPCO prodavnicu širom zemlje.

02

02

Račun

Sve što vam je potrebno je račun i proizvod u punoj vrednosti (neoštećen, sa etiketom i bez tragova korišćenja).

03

03

Povraćaj novca

Povrat sredstava isključivo u obliku gotovine na prodajnom mestu.

Često postavljana pitanja

Mogu li vratiti proizvod koji ne ispunjava moja očekivanja?

Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.

Mogu li vratiti proizvod u prodavnicu koja nije ona u kojoj sam ga kupio?

Da, robu možete vratiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici. Više možete pročitati ovde.

Mogu li vratiti proizvod bez računa?

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.

Mogu li vratiti proizvod bez etikete?

Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.

Koji proizvodi se ne mogu vratiti?

Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.

Koliko je vremena potrebno da povraćaj sredstava bude na bankovnom računu?

Nakon što se odobri reklamacija ili se proizvod vrati, povraćaj sredstava na platnu karticu biće dostavljen u roku od 14 dana od odobrenja reklamacije ili vraćanja proizvoda.

Koji je garantni rok za PEPCO proizvode?

Garantni rok za proizvode kupljene u PEPCO prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.

Kako mogu reklamirati proizvod kupljen u PEPCO?

Prihvatamo reklamacije u svakoj PEPCO prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.

Uložio sam reklamaciju koja je odbijena. Šta mogu da uradim?

Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u PEPCO prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.

Koja je razlika između povrata i reklamacije?

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici.

Kako mogu da prijavim žalbu ili pohvalu?

Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.

Korisnički servis

Da li imate pitanje? Pišite nam!
Našim zaposlenima u korisničkom servisu će biti zadovoljstvo da Vam pruže odgovore.

Takođe, može Vam se dopasti:


Zašto vredi kupovati u PEPCU?

Uvek blizu Vas

PEPCO prodavnice će biti dostupne gotovo u celoj zemlji.

Uvek niske cene

U PEPCU ćete naći sve što Vam treba, po niskim cenama.

Širok izbor

U PEPCU ćete pronaći širok izbor proizvoda za sebe, svoju porodicu i za kuću.

Kupujte bez straha

Imate 30 dana za povrat robe u svim prodavnicama širom zemlje.

Nagrade i počasti