Moja prodavnica
LOADER
Meni
Proizvodi

Prodavnice

Gde se nalazi najbliža PEPCO prodavnica?

Savetujemo vam da koristite naš pretraživač prodavnica. Tamo ćete pronaći mapu svih PEPCO prodavnica širom zemlje.

Gde mogu pronaći telefonski broj PEPCO prodavnice?

Naše prodavnice nemaju telefone namenjene kupcima. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, možete otići u najbližu prodavnicu ili kontaktirati naš korisnički servis: info.rs@pepco.eu

Koje je radno vreme PEPCO prodavnica?

Molimo vas koristite naš PEPCO pretraživač prodavnica. Tamo ćete pronaći mapu koja prikazuje lokacije svih naših prodavnica u zemlji, uz adresu i radno vreme.

Da li imate online prodavnicu?

PEPCO prodaje samo u stacioniranim prodavnicama. Od samog početka smo se koncentrisali na stvaranje savršeno lociranih i uređenih tradicionalnih prodavnica. Naš maloprodajni lanac je dovoljno velik da najvećoj mogućoj grupi kupaca obezbedi direktan pristup širokoj ponudi proizvoda. Želimo da ostanemo u blizini naših kupaca koji nas mogu naći u gradu, gradskim centrima i tržnim centrima gde zajedno sa prodavnicama prehrambenih proizvoda i restoranima pružamo sveobuhvatnu ponudu.

Zašto u mom gradu nema PEPCO prodavnice?

Sve vreme radimo na razvoju našeg maloprodajnog lanca. Nameravamo biti što bliže našim kupcima. Nadamo se otvaranju nove PEPCO prodavnice na Vašoj lokaciji.

Gde mogu pronaći informacije o PEPCO prodavnicama koje se nalaze u inostranstvu?

U glavnom meniju nalazi se padajuća lista sa svim zemljama u kojima imamo prodavnice. Naša internet stranica na engleskom jeziku nudi PEPCO pretraživač prodavnica. Na njemu možete naći sve lokacije naših prodavnica u svakoj zemlji u kojoj poslujemo.

Povraćaj, reklamacije, garancija

Mogu li vratiti proizvod koji ne ispunjava moja očekivanja?

Sve naše prodavnice nude zagarantovan povraćaj novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod upakovan i bez tragova korišćenja zajedno sa dokazima o kupovini – račun i etiketa sa cenom. Više informacija o zagarantovanom povraćaju novca potražite ovde.

Mogu li vratiti proizvod u prodavnicu koja nije ona u kojoj sam ga kupio?

Da, robu možete vratiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici. Više možete pročitati ovde.

Mogu li vratiti proizvod bez računa?

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je neophodan za povlačenje proizvoda iz prodaje u sistemu i vraćanje na skladište.

Mogu li vratiti proizvod bez etikete?

Nažalost, to ne možete učiniti. Zahtevamo da proizvod vratite u prodavnicu bez tragova korišćenja u pakovanju i sa etiketom.

Koji proizvodi se ne mogu vratiti?

Robu za ličnu upotrebu nije moguće vratiti. Kompletna lista je dostupna ovde.

Koliko je vremena potrebno da povraćaj sredstava bude na bankovnom računu?

Nakon što se odobri reklamacija ili se proizvod vrati, povraćaj sredstava na platnu karticu biće dostavljen u roku od 14 dana od odobrenja reklamacije ili vraćanja proizvoda.

Koji je garantni rok za PEPCO proizvode?

Garantni rok za proizvode kupljene u PEPCO prodavnicama je 2 godine. U slučaju da tokom garantnog roka pronađete bilo kakve nedostatke u kvalitetu, preporučujemo vam da uložite žalbu u bilo kojoj prodavnici. Više informacija možete pronaći ovde.

Kako mogu reklamirati proizvod kupljen u PEPCO?

Prihvatamo reklamacije u svakoj PEPCO prodavnici. Samo donesite neispravan proizvod, dokaz o kupovini (račun, izvod sa bankovnog računa) ili svedoka koji će potvrditi kupovinu i popunite obrazac za reklamaciju. Reklamacija će se rešiti u zakonskom roku od 14 dana. Više informacija možete pronaći ovde.

Uložio sam reklamaciju koja je odbijena. Šta mogu da uradim?

Ako je vaša reklamacija odbijena i ne prihvatate odluku imate pravo na žalbu u PEPCO prodavnici. Proces sledi ista pravila kao redovna reklamacija.

Koja je razlika između povrata i reklamacije?

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrednosti sa originalnom etiketom i računom kao dokaz o kupovini. Sa druge strane, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na (korišićen) proizvod u roku od 2 godine ukoliko se utvrde nedostaci u kvalitetu. Reklamacija se može uložiti na osnovu računa, izvoda sa bankovnog računa ili potvrde o kupovini od strane svedoka. Povrat i reklamacija se mogu izvršiti u bilo kojoj PEPCO prodavnici.

Kako mogu da prijavim žalbu ili pohvalu?

Žalbe i pohvale mogu se prijaviti putem kontakt obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici, slanjem poruke na: info.rs@pepco.eu, ili direktno u prodavnici popunjavanjem Knjige žalbe koji će na zahtev kupca biti dostupna na kasi.

Proizvodi

Kako mogu proveriti dostupnost proizvoda u željenoj prodavnici?

Zbog velike količine proizvoda u prodavnicama, najnovije informacije o dostupnosti mogu se dobiti direktno u prodavnici ili na: info.rs@pepco.eu

Mogu li rezervisati proizvod u PEPCO prodavnici?

Rezervacija proizvoda u PEPCO prodavnici trenutno nije moguća.

Da li su flajeri dostupni u svakoj prodavnici?

Flajeri su dostupni u svakoj prodavnici od početka promocije do isteka zaliha.

Da li su svi oglašeni proizvodi na internet stranici dostupni u svakoj prodavnici?

Internet ponuda (ne flajer) može se razlikovati od zaliha dostupnih u određenoj prodavnici (neki proizvodi mogu biti dostupni samo na odabranim lokacijama). Imajte na umu da fotografije na internet stranici predstavljaju primere proizvoda i mogu se razlikovati od stvarnih proizvoda.

Koliko su česte vaše isporuke?

Robu isporučujemo u naše prodavnice 3 ili 4 puta nedeljno. Dani isporuke mogu se razlikovati od jedne do druge prodavnice.

Gde mogu pronaći proizvode iz trenutne PEPCO ponude?

Naše proizvode možete pronaći na flajerima i online, kao i našem zvaničnom Facebook profilu, ili putem Newsletter-a.

Gde mogu pronaći informacije o prodaji?

Informacije o trenutnoj prodaji dostupne su na flajerima i online, na internet stranici, na našem zvaničnom Facebook profilu, ili putem Newsletter-a.

Usluge i plaćanje

Mogu li kupiti PEPCO poklon karticu?

Žao nam je, ali trenutno ne nudimo poklon kartice.

Da li PEPCO nudi uslugu Tax Free?

Da, više informacija o usluzi dostupno je ovde.

Koje dopune su dostupne u PEPCO?

Detalji trenutnih dopuna dostupni su ovde.

Mogu li dobiti fakturu sa PDV-om u PEPCO?

U svakoj PEPCO prodavnici možete dobiti fakturu sa PDV-om za kupljene proizvode. Fakture se izdaju u skladu sa zakonskim rokom od 7 dana od dana kupovine samo na osnovu fiskalnog računa.

Mogu li dobiti duplikat fakture sa PDV-om?

Da, možete otići u prodavnicu u kojoj ste kupili proizvod ili kontaktirajte našu službu za pomoć: info.rs@pepco.eu,

Mogu li dobiti kopiju računa?

Ne, računi se štampaju samo jednom, prilikom kupovine i ne mogu se duplirati ili kopirati.

Mogu li doneti istrošene baterije u prodavnicu?

Da, u našoj prodavnici postoji kutija za baterije.

Saradnja

Gde mogu poslati ponude ili upite o nekretninama?

Molimo kontaktirajte nas pomoću obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici. U naslovu označite “ Saradnja za nekretnine“ ili na: info.rs@pepco.eu

Gde mogu poslati ponudu u vezi sa saradnjom?

Molimo kontaktirajte nas pomoću obrasca koji je dostupan na našoj internet stranici. Označite „Prijem“. Vaša poruka će biti prosleđena odgovarajućem odeljenju ili na: info.rs@pepco.eu

Kako se mogu prijaviti za posao u PEPCO prodavnici?

Sve aktuelne ponude posla u prodavnici možete pronaći na našoj internet stranici u delu karijera. Prijave se mogu podneti na našoj internet stranici, putem karijera@pepco.eu ili prodavnici u kojoj želite da radite.

Kako se mogu prijaviti za posao u predstavništvu PEPCO?

Sve aktuelne ponude za posao u predstavništvu možete pronaći na našoj internet stranici u delu karijera. Prijave se mogu podneti na našoj internet stranici. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa procesom zapošljavanja, koristite obrazac za kontakt koji je dostupan na našoj internet stranici. Označite „Zapošljavanje“ u naslovu.

Kako se mogu prijaviti za posao u PEPCO distributivnom centru?

Sve aktuelne ponude posla u distributivnom centru možete pronaći na našoj internet stranici u delu karijera. Prijave se mogu podneti na našoj internet stranici ili direktno u skladištu u kojem želite da radite. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa procesom zapošljavanja koristite obrazac za kontakt koji je dostupan na našoj internet stranici. Označite „Zapošljavanje“ u naslovu.

Gde mogu pronaći više informacija o radu u PEPCO?

Posetite deo karijera. Tamo ćete pronaći sve osnovne informacije o radu u različitim oblastima i odeljenjima naše kompanije. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa određenim radnim mestom popunite obrazac za kontakt na našoj internet stranici. Označite „Zapošljavanje“ u naslovu ili nam se javite putem karijera@pepco.eu

Da li je moguće obavljati praksu ili pripravištvo u PEPCO?

Posetite deo karijera. Tamo ćete pronaći sve informacije u vezi sa praksom i pripravništvom u PEPCO, kao i sve o poslovnim ponudama za ove pozicije. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa praksom ili pripravništvom popunite obrazac za kontakt koji je dostupan na našoj internet stranici. Označite „Zapošljavanje“ u naslovu ili nam se javite putem karijera@pepco.eu

Moja prijava ostaje bez odgovora. Šta mogu da uradim?

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa procesom zapošljavanja popunite obrazac za kontakt koji je dostupan na našoj internet stranici. Označite „Zapošljavanje“ u naslovu ili nam se javite putem karijera@pepco.eu

Korisnički servis

Da li imate pitanje? Pišite nam!
Našim zaposlenima u korisničkom servisu će biti zadovoljstvo da Vam pruže odgovore.

Takođe, može Vam se dopasti: