VIŠE ZA MANJE… SVAKOG DANA!

Ovaj sajt koristi datoteke sa kolačićima u skladu sa Pravilima o kolačićima. Možete da prilagodite čuvanje kolačića i uslove pristupa u podešavanjima pretraživača.

REKLAMACIJE


Kada kupujete robu u PEPCO prodavnicama, uvek imate na raspolaganju dve godine da uložite žalbu ukoliko u tom periodu primetite bilo kakve greške u vezi sa kvalitetom kupljenog proizvoda.

Predviđamo potrebe naših kupaca - iz tog razloga je naš postupak reklamacije jednostavan i brz. Sve što treba da uradite je da posetite bilo koju PEPCO prodavnicu i  popunite obrazac za žalbu dostupan na kasi. Ne zaboravite da ponesete neispravan proizvod sa sobom zajedno sa dokazom o kupovini: račun, izvod sa bankovnog računa ili svedok koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici.        

Žalba će se razmotriti u zakonskom roku od 14 dana; obavestićemo vas putem e-maila.

Ukoliko je vaša reklamacija odbijena, imate pravo na žalbu tako što ćete ponovo popuniti obrazac za žalbu.

Kako izvršiti reklamaciju?


Vidi više


Garancija povraćaja novca

Pitanja i odgovori